fbpx

Accor ajunge la 1.000 de hoteluri Mercure în toată lumea

0

Mercure Hotels, un brand sinonim cu descoperirea și explorarea locală, a atins o un prag istoric odată cu deschiderea celui de-al 1.000-lea hotel al său. După ce și-a sărbătorit cea de-a 50-a aniversare în 2023, brandul este mai popular decât oricând în rândul proprietarilor de hoteluri, cu un ritm accelerat de expansiune în întreaga lume. În special, aproape 30 de hoteluri Mercure au fost deschise în China în acest an, aducând amprenta brandului la peste 180 de hoteluri în regiune. Mercure și-a dublat, de asemenea, prezența în Japonia, cu deschiderea recentă a 11 hoteluri Mercure în întreaga țară.

Pragul de 1.000 de hoteluri a fost atins în 2024 cu o serie de deschideri remarcabile, printre care Mercure London Earls Court (Marea Britanie), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (India), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Mexic), Mercure Nantong Renmin Road (China) și Mercure Dubai Deira (EAU). Cu cel mai mare numar de hoteluri în dezvoltare din portofoliul Accor, Mercure are peste 200 de noi hoteluri programate să fie deschise până în 2028.

„Acesta a fost un an transformator pentru Mercure. Atingerea a peste 1.000 de destinații consolidează poziția brandului ca unul dintre cele mai importante portofolii de hoteluri de clasă medie din lume, prezent în aproape fiecare colț al globului”, a declarat Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO și CEO al diviziei Premium, Midscale & Economy, Accor. „Suntem extrem de mândri de modul în care Mercure a crescut și a evoluat, cu o deschidere pentru dezvoltarea de noi proprietăți și o tranziție ușoară pentru integrarea hotelurilor existente în rețeaua sa. Abia așteptăm să vedem ce va realiza acest brand fermecător și plin de spirit în următorii săi cincizeci de ani.”

De la modestele sale începuturi din anii 1970, Mercure a suferit o transformare remarcabilă. Achiziționat de Accor în 1975, brandul s-a extins rapid, stabilindu-și prezența în Europa și nu numai. Printre momentele cheie se numără deschiderea primului său hotel internațional în Lisabona, în 1983, și extinderea sa în 1994 în Orientul Mijlociu, Asia de Sud-Est și Australia. Anul 2024 se remarcă prin extinderea semnificativă a prezenței brandului în China și Japonia, contribuind la depășirea pragului de 1.000 de proprietăți în 68 de țări din întreaga lume.

„Parteneriatul neprețuit al proprietarilor hotelurilor Mercure alimentează dinamismul brandului – o comunitate uimitoare de hotelieri care sunt dedicați menținerii celor mai înalte standarde de servicii și calitate în fiecare dintre destinațiile noastre”, a declarat Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy Division, Accor. „Mercure este un brand extrem de atractiv pentru hotelieri, care oferă garanția unei recunoașteri puternice a brandului, o rețea globală diversificată, tarife premium ridicate și o abordare adaptabilă a designului pe care o pot adapta pieței locale.”

În timp ce Mercure sărbătorește această etapă remarcabilă, brandul rămâne neclintit în misiunea sa de a conecta oaspeții cu esența autentică a destinațiilor lor. Unele dintre cele mai recente adăugiri la portofoliul Mercure includ:

  • Mercure London Earls Court (deschis în iulie 2024): O proprietate cu 12 etaje, cu două branduri, care împarte locația cu un hotel Accor înfrățit (ibis), noul hotel Mercure oferă perpective impresionante ale orizontului Londrei. Designul hotelului este inspirat de emblematicul Tardis din filmul clasic britanic Doctor Who, care se află în fața stației Earl’s Court din apropiere. Hotelul cu 282 de camere are restaurantul și barul Barnaby’s, care îmbină mândria britanică cu gusturi globale.

  • Mercure Bangkok Surawong (deschis în mai 2024): Acest hotel de 219 camere se mândrește cu vederi panoramice ale liniei orizontului din Bangkok. Fiecare colț al hotelului este inspirat de caracterul zonei locale, cândva un district comercial important de-a lungul râului Chao Phraya. Elementele de design includ lemn recondiționat, oțel modern și piatră, creând o atmosferă ancorată în patrimoniul bogat al zonei.

  • Extinderea brandului Mercure în Japonia (aprilie 2024): Brandul s-a extins semnificativ în Japonia cu 11 noi deschideri în acest an, inclusiv Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa, Mercure Miyagi Zao Resort & Spa, Mercure Urabandai Resort & Spa și Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa. Fiecare hotel oferă un amestec unic de farmec local și facilități moderne. 

  • Mercure ICON Singapore City Centre (deschis în aprilie 2024): Cel mai mare hotel Mercure din lume, cu 989 de camere atent concepute. Acest hotel se inspiră din cartierul chinezesc din Singapore și din districtul său central de afaceri, oferind șase experiențe culinare distincte și facilități eco-conștiente.

  • Mercure Tirana (deschis în martie 2024): Primul hotel Mercure din Albania introduce oaspeții în patrimoniul cultural bogat al Mediteranei. Hotelul dispune de 64 de camere frumos amenajate și un sky bar cu vedere panoramică la linia de orizont a orașului Tirana.

  • Mercure Dubai Deira (deschis în ianuarie 2024): Cu un angajament puternic față de autenticitatea locală, Mercure Dubai Deira, cu 152 de camere, are o piscină pe acoperiș și restaurante care servesc produse din grădină. Oaspeții pot descoperi patrimoniul local bogat și aromele din Dubai.

Mercure, cel mai mare brand de tip midscale din lume, parte a Accor, are una dintre cele mai dinamice rețele și cu cea mai rapidă creștere din România. Brandul numără în prezent 9 hoteluri, cu un total de 717 camere și urmează să își extindă rapid rețeaua în următorii ani. Hotelurile existente sunt răspândite în întreaga țară, în București, Sighișoara, Sibiu, Timișoara, Mediaș, Galați, Cozieni, Ilfov.

Portofoliul Mercure din România a crescut în 2023 cu două deschideri importante: Mercure Conacul Cozieni și Mercure Sibiu Arsenal.

Mercure Conacul Cozieni (Iunie 2023) Situat la doar 20 de minute de București, în peisajul natural din jurul Mănăstirii Pasărea, hotelul dispune de un mix de 73 de camere moderne, cu design creativ, decorate cu picturi deosebite și motive stilizate inspirate din designul tradițional românesc, alături de restaurantul Elements și patru săli de conferințe care pot găzdui până la 250 de persoane. Aceste spații sunt ideale pentru găzduirea de întâlniri de afaceri, seminarii, evenimente corporate sau nunți. Oaspeții se pot bucura de ritualuri de relaxare și întinerire la centrul wellness, cu saune, fitness și piscină în aer liber.

Mercure Sibiu Arsenal (Octombrie 2023) Hotelul cuprinde 121 de camere cu design inedit, care oferă un sejur confortabil oaspeților care călătoresc în scop de leisure sau de business. Hotelul oferă acces ușor la bogata istorie medievală a orașului și la splendorile sale arhitecturale. Este situat pe Bulevardul Victoriei 48, peste drum de Sub Arini, cel mai îndrăgit parc al orașului.  

Calendarul deschiderilor include 7 noi hoteluri în șase orașe, programate să se deschidă în următorii doi ani: Mercure Bucharest Cantemir, Mercure Portile de Fier, Mercure Alba Iulia Cetate, Mercure Bacău, Mercure Oradea, Mercure Brașov Old Town, Mercure Brașov Cubix.

Următorul hotel care se alătură familiei Mercure în România este Mercure Bucharest Cantemir. Hotelul va oferi turiștilor care vin în București și comunității locale 40 de camere cu design rafinat, un restaurant, un bar și o sală de conferințe, divizibilă în două săli de ședințe separate. Toate facilitățile vor fi găzduite de o clădire renovată de pe popularul bulevard Dimitrie Cantemir, bulevard care leagă Piața Unirii de Parcul Tineretului și de alte destinații cheie din partea de sud a Bucureștiului.

Mercure are în plan realizări și mai mari, cu mai mult de 200 de noi proprietăți în curs de dezvoltare. Brandul va continua să își consolideze portofoliul divers în anii următori, invitând călătorii să continue să exploreze noi orizonturi.

Share.

Comments are closed.