Am stat de vorba despre trendurile din industrie și influentele condimentelor în gastronomie cu câțiva reprezentanți ai restaurantelor implicate în campania „Tabasco Lights Things Up ”:
- Ce sos ati ales în cadrul campaniei LIGHT THINGS UP? Ce anume a determinat aceasta alegere?
Poke House: Cel mai bun match pentru Poke House a fost sosul TABASCO Sos Ardei Verde. Sosul funcționează perfect alături de avocado, salată și alte legume fresh – exact ingredientele care alcătuiesc bolurile sănătoase pe care le servim în restaurantele noastre.
Lente: Suntem prieteni vechi cu TABASCO Sos, dar întâlnirea cu TABASCO Habanero Sos în meniul Lente ne-a bucurat in primul rand pentru ca ne-a ocazia de a experimenta ceva nou și de a ne pune creativitatea la treabă.
Jerry’s Pizza: Am ales TABASCO Sos Ardei Iute, fiind un sos signature, un sos care ne-a permis sa cream o pizza speciala, made by Jerry’s Pizza.
- Ati creat un preparat special pentru aceasta campanie sau exista deja în menu un preparat care se potrivea cu sosul respectiv? Cum influențează sosul gustul preparatului ales?
Poke House: Am creat un nou produs special pentru campanie în care am integrat TABASCO Sos Ardei Verde. Unul dintre cele mai îndrăgite dressinguri ale noastre, Avocado Cream, a primit un twist picant – Avocado Cream cu TABASCO Sos Ardei Verde. Super cremos, fresh și puțin picant, noul dressing este alegerea potrivită pentru un bol cu somon, cu pui sau chiar vegan.
Lente: Am decis să creăm un preparat nou pentru campania LIGHT THINGS UP – Taco Yucas, pentru a încerca o variantă nouă (pentru noi) a TABASCO Sos și pentru a completa cu un nou gust preparatele deja existente. Nu ratăm niciodată o ocazie de a ne juca cu ingrediente și arome noi, pentru că good food, good mood.
Jerry’s Pizza: Inca din 2013 exista o colaborare constanta intre Jerry’s Pizza si TABASCO Sos iar Pizza Lousiana Chicken cu TABASCO Sos Ardei Rosu este o pizza deja consacrata de cativa ani in meniul Jerrys Pizza.
- Care considerați ca sunt trendurile din industrie în materie de condimente, mirodenii și sosuri?
Poke House: Credem că există mult apetit pentru condimente și sosuri din bucataria internațională, dar și pentru variante simple și sănătoase de sosuri pentru diferite preparate.
Lente: Ne bucurăm să observăm că oamenii sunt din ce în ce mai curajoși să guste ingrediente și combinații noi. Cred că datorăm acest lucru tuturor ocaziilor de călătorie în țări savuroase, dar și cârciumilor (cuvânt pe care îl folosim cu drag) care îndrăznesc să reinventeze gusturi și să redefinească așteptări. Ne străduim să fim și noi printre acestea și campania LIGHT THINGS UP a fost o bună ocazie în acest sens.
- Exista o tendința spre mâncarea simpla sau lumea isi dorește experiențe culinare cât mai complexe din punct de vedere gustativ?
Poke House: Credem că preparate simple pot deveni excepționale atunci când ingredientele sunt fresh și de calitate, iar combinația de gust este surprinzătoare. Credem că există o tendință spre mâncarea sănătoasă, cu gust.
Lente: Așa cum se întâmplă cu tot ce este nou, lucrurile se mișcă încet, dar sigur. O viață echilibrată și o #staredebine sunt create, în egală măsură, de experiențe noi și neașteptate și de revenire, din când în când, la mâncare de suflet și gusturi familiare.
Jerry’s Pizza: Cand vine vorba de pizza, oamenii au deja niste preferinte sau combinatii favorite de toppinguri, dar am constatat ca multi dintre ei sunt deschisi sa experimenteze si sa incerce si ceva nou.
Parmafood Group Distribution importator al faimoaselor sosuri TABASCO® Brand pepper sauces produse de McIlhenny Company, a lansat o campanie de promovare a celor 6 sosuri prezente pe piața din Romania.
TABASCO® Sos Ardei Rosu, TABASCO® Sos Ardei Verde, TABASCO® Sos Chipotle, TABASCO® Sos Habanero, TABASCO® Sos Sriracha și cel mai nou produs din portofoliu, TABASCO® Sos Sweet & Spicy. Campania are în prim plan asocierea sosurilor cu diferite feluri de mâncare din toate bucătăriile lumii fie că este vorba de street food, gourmet, fusion sau home-made.
În perioada 15 septembrie – 30 noiembrie, în cadrul campaniei promoționale „Tabasco Lights Things Up ” vom oferi șase premii care constau într-o masă cu preparate în ediție limitată în 6 restaurante din București, cu specific diferit, iar ingredientul comun este TABASCO® Sos.
Preparatele în editie limitată sunt disponibile online, dar și în restaurantele fizice:
- Vivo Fusion – https://www.tabascoromania.ro/vivo burger Spicy Thai Burger cu TABASCO® Sos Sriracha
- Jerry’s Pizza https://www.tabascoromania.ro/jerrys – Pizza Louisiana cu TABASCO® Sos Ardei Rosu
- Poke House https://www.tabascoromania.ro/poke-house dressing nou cu Avocado Cream și TABASCO® Sos Ardei Verde
- Freddo https://www.tabascoromania.ro/freddo – o nouă rețetă de coaste Honey BBQ Ribs cu TABASCO® Sos Chipotle
- Lente Dionisie Lupu https://www.tabascoromania.ro/lente – – Tacos Yucas cu TABASCO® Sos Habanero
- City Grill https://www.tabascoromania.ro/city-grill – Crispy Strips cu noul TABASCO® Sos Sweet & Spicy.
Pe lângă cele 6 premii oferite alături de partenerii noștri, oferim și alte 25 de premii, respectiv 25 de Kit-uri TABASCO® Brand.
Despre McIlhenny Company
McIlhenny Company produce pe insula Avery, Louisiana de peste 150 de ani legendarul sos TABASCO®, acelasi loc în care a fost creat în 1868 de Edmund McIlhenny.
Aceasta micuța sticla a devenit emblematica de-a lungul timpului fiind un produs folosit acum atat în bucataria noastră de acasă, cat si în restaurantele lumii. Sosul TABASCO® este vândut în peste 195 de țări și teritorii și este etichetat în peste 36 de limbi și dialecte.
Compania McIlhenny, deținută și administrată de aceeasi familie, experimentează în mod constant noi arome și gusturi si, ce este cel mai important, este foarte atenta la tendintele pietei.