HOTELUL CONSOLIDAT ȘI RENOVAT VA FI REDESCHIS LA SFÂRȘITUL ANULUI 2025. ACȚIONARUL MAJORITAR AL ARO PALACE S.A. ESTE TRANSILVANIA INVESTMENTS, UNUL DINTRE CELE MAI MARI FONDURI DE INVESTIȚII DIN ROMÂNIA.
Accor, lider la nivel global în domeniul ospitalității, a semnat un acord pentru deschiderea unui nou hotel Mercure în Brașov, România, în cadrul unui contract de franciză cu un partener local cu rol strategic în domeniul ospitalității, ARO Palace S.A. Contractul vizează consolidarea și transformarea completă a fostului Hotel Capitol Brașov, care va fi redeschis la sfârșitul anului 2025 sub numele de Mercure Brașov Center. ARO Palace S.A. a beneficiat de consilierea winsedswiss România în procesul de selecție a operatorului.
Hotelul își va primi oaspeții în 181 de camere spațioase, inclusiv 28 de suite. De asemenea, va avea un restaurant à la carte și un lobby bar. Hotelul va deveni cu siguranță locul ideal pentru organizarea de evenimente de afaceri, ceremonii și petreceri private în cele șase săli de conferințe versatile, cu o suprafață totală de peste 500 mp.
Viitorul Mercure Brașov Center se bucură de o locație excelentă în inima orașului, chiar la poarta de acces în Centrul Vechi. Datorită poziționării sale centrale, hotelul oferă oaspeților acces ușor la obiectivele culturale ale orașului, la zonele destinate shopping-ului și la opțiuni de divertisment animate, asigurând un sejur memorabil, însuflețit de farmecul și istoria Brașovului. Destinația este, de asemenea, foarte accesibilă, fiind situată la doar 5 minute de gară, în timp ce drumul până la noul Aeroport Internațional Brașov-Ghimbav durează mai puțin de 15 minute.
Brașovul se află în top 3 orașe din România care au contribuit semnificativ la creșterea economică a țării în 2022. Sectorul hotelier joacă un rol esențial în promovarea activităților turistice și a schimburilor culturale în Brașov, precum și în crearea de locuri de muncă și stimularea industriilor auxiliare și a comerțului. Istoria bogată a orașului, peisajele uimitoare și apropierea de Munții Carpați atrag un număr tot mai mare de turiști interni și internaționali.
„Să ne unim forțele cu unul dintre cei mai mari și mai prestigioși jucători din domeniul ospitalității din România – ARO Palace, deținut de Transilvania Investment – este o mare oportunitate și o onoare pentru Accor. Parteneriatul ne permite să ne îndeplinim misiunea, aceea de a ajuta destinațiile locale să își atingă întregul potențial prin standarde superioare de calitate a cazării, servicii personalizate și acces la puterea imensă a rețelei noastre globale de marketing și distribuție”, spune Cătălina Toma, Accor Development Director for Romania, Bulgaria, Moldova.
„Dintre toate opțiunile analizate, Mercure a fost alegerea cea mai potrivită pentru a potența tot ce are de oferit Hotel Capitol. Este un brand cu o notorietate internațională puternică, care are ca valoare principală inspirația locală. Acest lucru ne va permite să ducem mai departe tot ce înseamnă istoria de peste patru decenii a hotelului.”, spune Radu Roșca, președinte executiv Transilvania Investments.
“Aro Palace și-a propus ca, până la sfârșitul acestui an, să parcurgă toți pașii legați de obținerea autorizaților și selecția furnizorilor ce vor implementa investiția. Lucrările de renovare vor începe în primul trimestru al anului 2024 și vor presupune nu doar modernizarea completă a spațiului, ci și adăugarea de servicii ce vor permite o clasificare superioară.
Scopul final este de a crea o sinergie între oferta hotelului Mercure Brașov Center și cea a hotelului Aro Palace, un alt activ Transilvania Investments, astfel încât turiștii ce vizitează zona Brașovului să regăsească toate opțiunile în portofoliul companiei. Acest lucru va aduce compania mai aproape de obiectivul său de a transforma Brașovul în destinația de călătorie nr. 1 din România, atât pentru turismul individual leisure, cât și pentru cel de business și pentru grupuri.” a afirmat Călin Ile, Președinte al Consiliului de Administrație al Aro Palace S.A..
Mercure Hotels este prezent în lume printr-o o rețea internațională de peste 943 de hoteluri în peste 60 de țări, ce însumează peste 125.341de camere la nivel global. Fiecare unitate are un stil propriu și o personalitate unică, inspirate de specificul destinației și de cultura locală. Conform ADN-ului mărcii, hotelurile Mercure au rădăcini în comunitatea locală, oferind o experiență completă și autentică a regiunii, care include bucătăria, meșteșugurile și tradițiile sale. Brand-ul este renumit pentru accentul pus pe împărtășirea de „Povești locale” pentru felul cum îi ajută pe călători să descopere bijuterii ascunse care nu pot fi găsite în ghiduri și povești surprinzătoare pe care doar localnicii le cunosc. Din momentul în care oaspeții sosesc – fie că se află în Rio, Paris, Bangkok sau în orice altă destinație la nivel global – aceștia sunt imediat integrați într-o atmosferă de inspirație locală. Totul, de la designul decorativ până la pasiunea pentru bucătăria și băuturile locale, este înrădăcinat în caracteristicile unice ale fiecărei destinații.