fbpx

Gravity Web Ordering, digitalizarea client-restaurant devine convenabila pentru oricine, prin abonament

0
Un start-up romanesc a dezvoltat o solutie prin care digitalizarea relatiei client-restaurant devine foarte accesibila. 
Orice antreprenor care cauta o solutie in aceasta zona, dar care doreste sa evite o investitie de cateva mii sau zeci de mii de euro, cat ar fi costul unui pachet software personalizat, poate primi aceleasi avantaje printr-un abonament lunar de doar 50 euro.

Meniu Online cu functionalitatea de comanda online

Gravity Web Ordering este o solutie software prin care restaurantele isi pot deschide business-ul online, pe propriul site: Meniu Online cu functionalitatea de comanda online. 

Avantajele principale, pe langa faptul ca poate fi implementata rapid, cu un cost lunar foarte mic, este si obtinerea si detinerea de catre restaurant a informatiilor despre propriul client online. Cu o astfel de solutie integrata, orice jucator din HORECA poate implementa campanii de marketing, targetul fiind atras pe propriul website, ci nu pe cele ale partenerilor. 

 

Daca in anumite industrii transferarea businessului in online a fost usoara si naturala, iar mediul online a fost ofertant, altfel au stat lucrurile in industria ospitalitatii. 

Restaurantele sunt un fel de microunivers care ofera nu doar produse, ci si servicii. Clientii nu mai aleg de mult doar un restaurant, ci o experienta in sine. 

Prin urmare, solutia adaptata initial de multe business-uri a fost una logica, de compromis – un distribuitor extern. Insa restaurantele sufera o uniformizare, pierzand mare parte din identitate, in fata brandului de distributie. Pe langa acest lucru, comisioanele sunt foarte mari si, uneori, greu de sustinut. 

 “Am incercat sa construim o platforma cat mai simplu de utilizat. Nu este nevoie de cunostinte tehnice si nici de o infrastructura noua. Intreaga solutie a fost conceputa in baza cererilor venite direct de la client, testate si readaptate in baza dotarilor tehnice existente la fata locului.

Feedbackul clientilor este unul pozitiv, iar lucrul acesta se vede si in cifre. Un restaurant care are un singur punct de desfacere poate avea constant peste 400 de comenzi online, pe luna. Recordul de pana acum, noi fiind proaspat lansati cu acest serviciu, este de peste 700 comenzi online, la nici 3 luni de la implementarea Gravity Web Ordering pe site-ul clientului.”

Catalin Simion, Founder & Developer GravityLabs

 

“Gravity Web Ordering este o solutie aparuta organic in echipa noastra, la inceputul anului trecut, in care eu cred cu tarie ca va schimba profund bunul mers al lucrurilor de pana acum. Nevoia restaurantelor de a functiona si online, odata aparuta, a deschis Cutia Pandorei care, cu siguranta, va progresa si va marca un nou inceput in domeniul HORECA. Fara curiozitate si inovatie nu exista progres. Acesta este doar inceputul. Felul in care implementezi insa, marcheaza temelia businessului de maine. 

Vitalie Bologan, Founder R-Keeper & GravityLabs

Pe scurt:

Daca esti antreprenor si detii un restaurant, ai deja un website si un sistem de gestiune si de management functionale si vrei sa treci businessul in online, insa la un cost care sa nu dezechilibreze balanta de venituri si cheltuieli chiar in momentul acesta, indeplinesti toate conditiile pentru accesarea acestei solutii. 

Share.

Comments are closed.