fbpx

Echipa G4media lansează Economedia, o publicație independentă dedicată afacerilor și inovației

0
Eveniment în peisajul media românesc: se lansează Economedia, o nouă publicație online de business axată pe antreprenoriat, politici publice și inovație. Proiectul independent este marca G4Media și este bazat pe conținut quality, așa cum echipa fondatoare și-a obișnuit publicul.

Economedia promovează economia de piață liberă, concurența loială și cultura inovării, libera inițiativă în economie, marile tendințe globale în economie și impactul lor asupra mediului economic. 

Chiar din prima zi de când site-ul este accesibil, utilizatorii au putut citi o analiză exclusivă despre numărul real al bugetarilor din România și impactul cheltuielilor asupra banului public, detalii în premieră despre proiectele economice finanțate cu cei 30 de miliarde de euro de UE și dezvăluiri despre minereul de grafit care așteaptă să fie exploatat.

Redactora-șefă a publicației este Elena Deacu, una dintre vocile cele mai puternice ale tinerei generații a breslei, aducând publcației o viziune orientată spre viitor, bazată pe valori ca transparență, digitalizare, mobilitate și antreprenoriat.

„Economedia e vocea mediului de business, a antreprenorilor, a oamenilor care creează, inovează, aduc plus-valoare în societate”, a declarat Elena Deacu, redactora-șefă a Economedia. 

 

Rubricile pe care se va axa Economedia sunt: activitatea antreprenorilor, public policy, infastructură, agricultură / food, tehnologie / AI, auto, EU money, energie verde, analize. De asemenea, site-ul va găzdui articole de opinie semnate de specialiști în diverse domenii. 

Momentul lansării nu este ales întâmplător, ci la exact trei ani de când a apărut G4Media, un proiect care a reușit să se impună ca o voce credibilă prin politica editorială bazată exclusiv pe conținut quality, știri, analize și anchete realizate de jurnaliști cu standarde profesionale înalte, fidelizând astfel un public premium. În cursul anului 2020, G4Media a avut peste 141 de milioane de vizualizări, cu 18,7% mai multe decât în 2019. 

„Economedia va găzdui informații verificate, exclusivități, analize și interviuri  despre marile probleme care privesc dezvoltarea României. Urmărim tendințele globale și europene, pentru că lumea se schimbă într-un ritm fără precedent, iar antreprenorii sunt cei care țin România conectată la lume. Împreună cu ei vom descoperi soluțiile viabile economic, alături de ei vom fi extrem de atenți la modul în care e cheltuit banul public”, a spus Cristian Pantazi.

„Avem o promisiune făcută publicului, de la lansarea G4Media: că vom livra conținut relevant și verificat, fără click-bait, fără ingerință politică sau de alt fel. Responsabilitatea noastră este exclusiv față de cititori. Economedia este continuarea poveștii antreprenoriale începute acum 3 ani, iar în viitor, dacă publicul ne va susține în continuare consumând și apreciind conținutul produs de noi, vom acoperi și alte nișe prin produse media dedicate”, Dan Tăpălagă. 

Noul produs media se poziționează în segmentul super premium și nu va avea spații publicitare deschise pentru tranzacționarea automată și neauditată.

Administrarea relației cu marile agenții media și clienți de publicitate a fost încredințată companiei specializate Thinkdigital, în timp ce proiectele speciale de comunicare vor fi gestionate atât în colaborare cu reprezentantul de vânzări, dar și direct de echipa comercială a Economedia”.

 

Share.

Comments are closed.