fbpx

Peste 150 de participanți la Conferința Anuală a Furnizorilor, ORGANIZATĂ ONLINE de Metro CASH & Carry România  

0

METRO Cash  & Carry România a organizat astăzi, pentru prima dată în mediul virtual, Conferința Anuală a Furnizorilor, care a reunit peste 150 de furnizori-parteneri.

În cadrul conferinței au fost abordate subiecte legate de planurile strategice de dezvoltare ale METRO Cash & Carry România și obiectivele pentru anul acesta, de la extinderea portofoliului de produse, accelerarea procesului de transformare digitală, la extinderea francizei LaDoiPași. Totodată, conferința a reprezentat o oportunitate de identificare a unor soluții viabile, adaptate dinamicii pieței și nevoilor actuale, în sprijinul revanzătorilor și jucătorilor din HoReCa. 

METRO Cash & Carry România vizează extinderea portofoliului de produse locale cu 15% în 2021, în contextul creșterii accentuate a apetitului consumatorilor pentru pentru „made in Romania“. Mai mult, anul acesta, retailer-ul are ca obiectiv creșterea sortimentație de produse incluse în programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, de la 8000 la 10.000. 

,,Punem astăzi bazele unui viitor comun, alături de furnizorii și partenerii noștri, pentru ca împreună să stabilim noi direcții de dezvoltare, într-un mod cât mai transparent și având în centru activităților noastre comune clientul profesionist. Și cred că cel mai important, astfel de întâlniri creează contextul potrivit pentru schimburi de idei, pentru inovație, pentru a găsi cele mai bune alternative care să susțină, în noul normal, business-urile independente”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail, METRO Cash & Carry România.

Printre keynote speakers la eveniment s-au aflat membrii ai echipei de top management a METRO Cash & Carry România – Irinel Popescu (Retail Director), Mathhias Dutschmann (Offer Management Director), Paul Deaconu (HoReCa Sales Manager), Mirela Banică (Head of Retail Category Manager), Maria Mândrilă (Head of Strategic projects), Oana Detfta (Head of Commercial Planning and Performance Management).

Despre programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”

Programul ,,Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată” a fost lansat de către METRO Cash & Carry România în 2016. Programul oferă multiple beneficii clienților, optimizate cu recurență, de la varietatea sortimentației, stabilitatea prețurilor, până la profitabilitea generată de achizițiile la prețuri bune.

Share.

Comments are closed.