fbpx

Oh!Salad lansează o campanie de stimulare a vânzărilor cu promoție condiționată în luna februarie

0

În luna februarie, Oh!Salad va desfășura o campanie de stimulare a vânzărilor la restaurantul din centrul comercial Drumul Taberelor. Campania se bazează pe o promoție condiționată de frecvența achizițiilor, urmând a fi utilizate două modele de cupoane 5+1 gratis. Cupoanele vizează două produse principale din oferta restaurantului activ pe segmentul healthy eating: salatele (salată Caesar, salată de somon, salată Caprese, salată cu vită, salată greceasă, salată de pui cu parmesan, salată Pomegranato, salată cu ton, salată personalizată 5 legume) și meniurile (meniu de vită cu legume, meniu vegetarian, meniu de somon cu legume, meniu de pui cu ciuperci, meniu de pui cu brânză, meniu de porc cu ciuperci). 

Astfel, începând cu 1 februarie, clienților le va fi oferit câte un cupon personalizat, valabil pentru produsul achiziționat: salată sau meniu (dacă vor achiziționa atât salate, cât și meniuri, clienții vor deține două cupoane distinctive). O salată sau un meniu achiziționat înseamnă un punct acumulat. La cinci astfel de puncte adunate pe cupon (cu alte cuvinte, la cinci achiziții de salate sau de meniuri) clienții vor fi recompensați cu o salată sau cu un meniu la alegere în momentul în care le vor prezenta vânzătorilor Oh!Salad cuponul completat. Marcarea cuponului se va face de către vânzătorii Oh!Salad printr-un semn distinctiv. Alegerea tipului de salată sau de meniu primit ca recompensă aparține clientului. Aplicarea semnului de identificare se va face pentru fiecare produs achiziționat din cele două categorii amintite, indiferent de momentul comenzii (spre exemplu, trei salate solicitate în aceeași comandă vor aduce trei însemnări ale cuponului de salată pentru client. De altă parte, o salată și un meniu achiziționate prin aceeași comandă vor însemna câte un semn aplicat fiecărui cupon ș.a.m.d.). Clienții vor fi, astfel, recompensați pentru frecvența cu care vor achiziționa de la Oh!Salad. După completarea unui cupon și prezentarea acestuia pentru intrarea în posesia cadoului, câtă vreme campania se află încă în derulare (între 1 și 28 februarie 2021), clienții vor primi cupoane noi la fiecare nouă comandă de salată sau de meniu.

 

Pe termen scurt, campania vizează o creștere a vânzărilor prin stimularea comportamentului de achiziție pentru două produse emblematice din oferta Oh!Salad: salatele și meniurile. Se urmărește, astfel, și familiarizarea clientelei cu profunzimea celor două game sortimentale. Totodată, se au în vedere recompensarea clienților fideli și creșterea achizițiilor repetate ale clienților ocazionali. Astfel, Oh!Salad caută ca, prin această campanie, să atragă noi clienți alături de brand, dar și să îi fidelizeze pe cei existenți. În același timp, campania caută să asigure și o poziționare a restaurantului Oh!Salad din Centrul comercial Drumul Taberelor ca punct facil și rapid accesibil pentru achiziționarea unui prânz sau a unei cine proaspete, bazate pe ingrediente gustoase, în special pentru locuitorii din sud-vestul Capitalei, din cartiere precum Drumul Taberei, Ghencea, Brâncuși, Rahova, Lujerului etc., unii aflați chiar la câțiva pași de mers pe jos, alții la doar câteva minute de condus.

Share.

Comments are closed.