Gault&Millau România și Radio Guerrilla devin parteneri în promovarea gastronomiei în România, printr-o serie de proiecte dezvoltate sub umbrela campaniei Foodies merg #maideparte. Partenerii campaniei Gault&Millau (primul ghid gastronomic internațional prezent în România) și Avanpost Radio Guerrilla vor fi semnalați de ambele părți, atât pe platforma digitală go-mio.ro, cât și în aplicația mobilă sau pe site-ul Avanpost Radio Guerrilla. Comunitatea de foodies din România va primi vești din gastronomie și recomandări despre restaurante și bucătari, precum și resurse la îndemână pentru a se conecta cu alți pasionați de gastronomie. Gault&Millau și Radio Guerrilla au avut în perioada stării de urgență inițiative în sprijinul restaurantelor și a publicului iubitor de gastronomie. În acest sens a luat naștere acest parteneriat care are în continare ca scop sprijinirea și promovarea comunității de foodies din România- adică a celor pasionați de experiențe gastronomice deosebite.
Începând cu luna martie, Gault&Millau a inițiat și coordonat proiectul #dinGrija, apoi a transformat platforma sa. digitală Go-Mio.ro în cel mai mare restaurant online și a menținut viu interesul pentru gastronomie din partea publicului larg. Ghidul Gault&Millau continuă să sprijine restaurantele din comunitatea sa să meargă #maideparte, prin folosirea tuturor platformelor sale digitale pentru a comunica despre activitatea lor, precum și prin proiecte speciale, precum lansarea cardului cadou #maideparte. Totodată, Radio Guerrilla a identificat și susținut până acum peste 340 de Avanposturi – adică furnizori de bunuri și servicii cărora li se acordă marca de calitate Avanpost Radio Guerrilla, dacă sunt validați de ascultătorii postului de radio. Numărul acesta se va extinde continuu, pe măsură ce echipa Radio Guerrilla și ascultătorii postului vor adăuga și valida recomandări pentru categoriile mâncare, timp liber, shopping, online, medical, servicii și turism.
|
||
Foodies – adică acele persoane pasionate de gastronomie – sunt beneficiarii campaniei Foodies merg #maideparte, lansate astăzi. Utilizatorii platformei go-mio.ro pot vedea care restaurante din comunitate sunt și Avanposturi Radio Guerrilla. Tot începând de astăzi, utilizatorii aplicației mobile Avanpost by Radio Guerrilla vor putea identifica ușor restaurantele selectate de ghidul Gault&Millau și accesa recenzia făcută de evaluatorii independenți și anonimi ai ghidului. Campania de comunicare Foodies merg #maideparte va promova comportamentele pe care le încurajăm în rândul iubitorilor de gastronomie (să aleagă restaurantul vizitat în primul rând datorită gustului, să aprecieze restaurantele care lucrează cu producători locali sau să facă rezervare la restaurant și să anuleze din timp dacă nu mai pot ajunge, printre altele). Foodies vor beneficia săptămânal de cele mai noi vești și recomandări din gastronomie, iar parteneriatul dintre ghidul internațional și postul de radio va lua și alte forme în viitorul apropiat. Comunitatea Gault&Millau cuprinde ~300 de restaurante:
o recent deschise și identificate de evaluatorii independenți ai Gault&Millau
|
GAULT&MILLAU ȘI RADIO GUERRILLA LANSEAZĂ ÎMPREUNĂ CAMPANIA FOODIES MERG #MAIDEPARTE – O SERIE DE PROIECTE PENTRU AVANPOSTURILE SELECTATE DE GHID ȘI PASIONAȚII DE GASTRONOMIE
0
Share.