fbpx

Ce probleme vor să rezolve start-up-urile din HoReCa: 10 echipe au prezentat investitorilor planurile de afaceri în cadrul Pitching Day

0

Cele 10 echipe selectate în prima ediție a acceleratorului HoReCa Business Accelerator, dezvoltat de Hospitality Culture Institute, și-au prezentat planurile de afaceri în fața a cinci fonduri de investiții și 12 investitori privați prezenți la Pitching Day. 

Echipele care au participat în acceleratorul HoReCa Business Accelerator în perioada martie – iulie 2020 au propus și prezentat investitorilor planurile de creștere și au solicitat finanțări cuprinse între 10.000 și 250.000 de euro. Fondurile și platformele de investiții care au participat la sesiunea de pitching sunt Founders Bridge, Sparking Capital, GapMinder, TechAngels și Early Game Ventures, cărora li s-au alăturat 12 investitori business angel. 

 

Top 5 probleme pe care le rezolvă startup-urile din HoReCa Business Accelerator

Potrivit prezentărilor din accelerator, printre cele mai importante probleme pe care antreprenorii vor să le rezolve se numără:

1. Risipa alimentară: în prezent, 3000 tone mâncare aruncată anual de restaurante doar în București

2. Fluctuația de personal în creștere. Creșterea nevoii de pregătire a personalului și a ideilor bonusare în rândul angajaților. Deficitul de forță de muncă din marile orașe.

3. Migrarea spre Low Touch Economy în contextul Covid-19

4. Nevoia proprietarilor din HoReCa de a crește livrările. Acestea ar putea constitui aproape 40% din venitul unui restaurant în următorii ani.

5. Educația personalului din industria ospitalității

Dintre antreprenorii care au participat în accelerator, 50% dezvoltă produse digitale, 25% creează concepte de produse dedicate sectorului și 25% au un model de business bazat pe concepte de servire a mâncării și băuturii. De asemenea, 80% dintre proiectele înscrise în HoReCa Business Accelerator au fost la nivelul de startup, iar 20% sunt idei de afaceri.

Pogramul HoReCa Business Accelerator este un proiect realizat în parteneriat cu Banca Transilvania, Coca Cola, Țuca Zbârcea & Asociații, Ensight și Commons.

 

Echipele care caută finanțare și au participat în HoReCa Business Accelerator

Tummy este un marketplace ce are drept scop reducerea risipei alimentare din retail. Proiectul conectează surplusul alimentar bun de consum de la final de program cu utilizatorii ce sunt dispuși să-l revendice la un preț minimal.

Aplicația LMS BarAcademy este o soluție pentru operatorii din HoReCa și pentru angajații din acest domeniu prin asigurarea unei platforme de training online accesibilă. Pe lângă biblioteca extensivă cu materiale de training susținute de instructori și personalități din domeniile respective, aplicația își dorește să ajute businessurile din HoReCa în vederea pregătirii personalului, monitorizarea lor și dezvoltarea culturii de brand.

Selo Novo este o companie în creștere care produce fructe și legume deshidratate (și specialități din fructe deshidratate). Originea business-ului își are baza în încercarea fondatorilor de a găsi gustări sănătoase, fără zahăr adăugat și fără conservanți.

Mobb este prima aplicație de on-demand staffing din România pentru studenți și firme ce experimentează fluctuații ale cererii în anumite momente ale săptămânii. Firmele HoReCa au posibilitatea de a acoperi orele aglomerate prin postarea unui job de scurtă durată cu câteva ore înainte de începerea acestuia, urmând ca studenți parteneri, verificați de Mobb, să aplice la jobul deschis. După vizualizarea profilului acestora, firma îi alege în ordinea preferințelor.

Proiectul Clatos produce și comercializează foi din clătite de diferite tipuri: crepe, pancake, waffle, savory după rețete proprii și tehnologie franțuzească. Fondatorii își propun expansiunea rețelei de restaurante prin sistematizare, multiplicare și francizare. Planul de expansiune vizează piața internă, iar obiectivul echipei este să devină primul lanț de restaurante cu clătite din România.

Gadal Tea este un proiect care se bazează pe un model sustenabil – ingrediente certificate organic, ambalaje biodegradabile, colaborare cu furnizori locali. Ceaiurile sunt împărțite în colecții și completate de accesorii și seturi cadou.

Tonic-Blend este un brand bazat pe etică și sustenabilitate, fiind adresat celor care caută mereu să se dezvolte și să ofere valoare în grupurile din care face parte, precum și să trateze oricare altă persoană așa cum își doresc să fie tratați. Inspirați de cultură Kombucha, care crește continuu într-o simbioză perfectă, fondatorii au reușit să creeze o băutură răcoritoare și sănătoasă, obținută doar din ingrediente organice, care ajută în final la echilibrarea florei intestinale.

5minApp este o aplicație no-code App dedicată industriei HORECA

Minibites este un producător de semifabricate -fonduri minitarte, coji savarine , microburgeri, bază pizza precoapta și congelată.

Eastride este o companie de logistică urbană prezența în patru orașe din țară. Viziunea companiei este să ajute orașele în procesul de tranziție spre un viitor accesibil, sigur și mai curat.

Share.

Comments are closed.