fbpx

TED’S COFFEE CO. deschide cea de-a doua cafenea din Cluj-Napoca: Investiție de 90.000 de euro

0
  • Cea de-a doua cafenea TED’S Coffee Co din Cluj Napoca
  • Investiție de 000 de euro într-o cafenea TED’S de aproximativ 100 mp
  • Cluj-Napoca, un oraș în care sectorul de cafenele se dezvoltă armonios

Lanțul de cafenele TED’S Coffee Co, fondat de Vasi Andreica, antreprenor cu peste 15 ani de experiență de business, continuă procesul de extindere și anunță deschiderea unei noi locații în Cluj-Napoca.

Rețeaua TED’S Coffee Co ajunge astfel la 31 locații la nivel național, acestea fiind a cea de-a doua cafenea TED’S din Cluj-Napoca. Investiția totală în cafeneaua deschisă se ridică la 90.000 de euro. Locația are o suprafață de aproximativ 100 metri pătrați și este situată pe Str. Gheorghe Barițiu nr, 14, într-o zonă ultracentrală.

“Clujul este un pariu strategic pentru brandul TED’S prin dezvoltarea rețelei într-un oraș special, în care piața cafelei și a cafenelelor este foarte emancipată, printre cele mai mature din țară: prajitoriile de cafea sunt profesioniste, brandurile locale sunt puternice, în timp ce consumatorii au o cultură a cafelei dezvoltată, cu o agendă bine completată în domeniul de gust al cafelei”, a declarat Vasi Andreica, CEO TED’S COFFEE CO.

Nouă locație din Cluj-Napoca este stradală, fiind complementară primei cafenele TED’S din oraș, deschisă în clădirea de birouri United Business Center din proximitatea centrului comercial Iulius Mall.

Rețeaua TED’S va avea un număr de 35 locații până la sfârșitul anului 2019, 15 dintre acestea fiind în sistem de franciză. “În acest moment, ne concentrăm pe o dezvoltare mixtă a rețelei, atât prin locații proprii, cât și prin francize. Avem mai multe tipuri de locații: stradale, în centre comerciale, în clădiri de birouri sau mobile, fiecare dintre acestea având particularitățile sale și implicit costuri investiționale diferite”, spune Vasi Andreica.

Taxa de intrare în franciză se situează între 5000 și 10000 euro în funcție de tipologia și mărimea locației. Redevența este de 4% din cifra de afaceri, la care se adaugă 1% costuri de marketing.

Despre TED’S Coffee Co

TED’S Coffee Co este un brand de cafenele lansat în anul 2013 care s-a dezvoltat la nivel național în centre comerciale, în clădiri de birouri şi stradal, prin mai multe concepte inovatoare. Fiecare concept are particularitățile sale, iar echipa TED’S Coffee Co implementează mereu acel tip de cafenea care se pretează cel mai bine pentru locația respectivă. TED’S Coffee Co, o rețea cu 31 cafenele la nivel național, este locul în care clienții sunt așteptati să îmbine utilul cu plăcutul și să facă din ritualul lor zilnic un moment de relaxare, chiar și în zilele foarte pline.

Share.

Comments are closed.