Meantime este noul brand de bere craft care se adaugă portofoliului „Jurnalul unui Connaisseur”, de beri de import, al Ursus Breweries.
Ursus Breweries își extinde gama de beri de import comunicate sub conceptul umbrelă de „Jurnalul unui Connaisseur” și aduce în premieră în România Meantime, o bere craft creată chiar în inima Angliei, care explorează gusturile și rețetele clasice englezești de bere.
„Jurnalul unui Connaisseur” este un concept ce urmărește, prin intermediul unui călător, poveștile berilor de import și experiența locală a țărilor din care acestea provin: Olanda, Turcia, Belgia și Anglia, iar
Meantime, lansată în trei variante – Meantime London Lager, Meantime London Pale Ale, Meantime Yakima Red –, este al patrulea brand care completează acest portofoliu.
„După Olanda, Turcia și Belgia, Anglia a fost următoarea destinație în călătoria noastră de unde am selectat încă o specialitate de bere pentru portofoliul nostru de beri de import. Pasiunea și curiozitatea ne-au condus către fascinanta Londra, unde am cunoscut o bere craft autohtonă, cu un spirit liber. Meantime este o alegere excelentă oriunde te-ai afla în lume, care îți oferă experiența vibrantă și autentică a Londrei”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries.
Special creată pentru cei care își doresc experiențe super-premium, varianta Meantime London Lager este o bere maturată, nepasteurizată, cu o aromă perfecționată în decursul a 20 de ani. Aceasta surprinde printr-un gust suprem, care îmbină într-o explozie de simțuri, aromele clasice ale malțului din partea de est a Angliei și hameiul din Kent.
Varianta Meantime London Pale Ale este o bere complexă, care combină hameiurile americane Centennial și American Cascade cu cel englezesc, pentru a oferi o experiență completă, cu arome de citrice și gust amărui. Aceasta este o bere craft ce creează o punte între tradiție și modernitate.
O bere specială, Meantime Yakima Red este creată pentru cei care preferă o altfel de bere în favoarea celei amărui. Produsă din alăturarea a cinci soiuri de hamei din Valea Yakima, Washington, Meantime Yakima Red este o bere spectaculoasă, de o culoare roșu rubiniu, care reține gustul amărui cu notele fructate provenite din tipurile de hamei.
Cele trei specialități ale brandului Meantime se alătură, în portofoliul „Jurnalul unui connaisseur”, brandurilor Efes (Turcia), Grolsch Weizen (Olanda) și St. Sfefanus (Belgia), completând călătoria prin diferitele culturi și arome ale lumii.
Provenită din Olanda, Grolsch Weizen este o bere de grâu premium, dedicată celor care apreciază aromele complexe. Premiată cu locul întâi la World Beer Awards în 2016, Grolsch Weizen îmbină spectaculos aroma bananelor, perelor și cuișoarelor cu note răcoritoare și o textură catifelată. Malțul de grâu și drojdia rămase în bere dau aspectul tulbure, completat de consistența fină a spumei.
Originare din Turcia, Efes Pilsener și Efes Draft, sunt beri care aduc spiritul pozitiv și vesel al Mediteranei, precum și gustul mai puțin amărui dat de orez. Gustul proaspăt, parfumul îmbietor de malț și savoarea delicată a orezului fac din Efes Pilsener o bere ușor de băut, care te invită la degustat. Creată pentru cei în căutare de senzații noi, Efes Draft îmbină fermitatea malțului cu finețea orezului.
O bere cu o istorie de peste 700 sute de ani, St. Stefanus este o bere autentică de abație dedicată celor care preferă berile aromate și cu un conținut mai mare de alcool. St. Stefanus surprinde printr-un gust diferit, deoarece aceasta evoluează în sticlă după îmbuteliere, printr-un proces de refermentare, de la un gust fructat la unul mai complex și aromat. St. Stefanus este un brand creat în anul 1295 de călugării de la Mănăstirea Sfântul Ștefan din Belgia și păstrează metoda de fabricare încă din acele timpuri.
Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Azuga Nepasteurizată şi Stejar. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.
Despre Asahi
Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).